5126

Тұрғындардың алғысы iKOMEK109 қызметін ынталандырады

Қалалық iKOMEK109 мониторинг және жедел әрекет ету орталығына тамыз айының басынан бері 49 141 өтініш келіп түсті: бірінші қоңыраудан-ақ 40 588 өтініш шешілді, шешілген 7 032 жағдаяттың 1878-і қоғамдық көлікке қатысты болды. Сонымен қатар, бүгінгі уақытқа дейін Орталыққа 366 ұсыныс пен 59 алғыс келіп түсті.

Бірыңғай байланыс орталығының операторлары тұрғындардың алғысы елордамызды жақсарту жолындағы жұмыста басты ынталандырушы құрал екені деп айтып отыр.

Алғыс есту әрине өзіңе жағады. Алғыс білдіру жай «рақмет» деу емес. Мұндай жағымды қасиет түйткілдерге қарсы тұруға көмектеседі, ара-қатынасты нығайтып, ынтаны өсіреді.

Қала сенен басталады!

Материалдарды қандай да бір жолмен пайдалануға – Нұр-Сұлтан қаласының ресми сайтына белсенді гиперсілтеме болған жағдайда жол беріледі http://astana.gov.kz

Сәлеметсіз бе, мен Mr.iKomekпін - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің iKomek бірыңғай байланыс орталығының виртуалды операторымын. Сервис алу үшін алғашқы тіркеуден өтіңіз немесе жеке кабинетке кіріңіз.
Введите свои данные.
Тіркеу сәтті өтті!
Жеке кабинетке кіру үшін өз логиныңыз бен кілтсөзіңізді енгізіңіз.
Өтініштің мән-жайын толықтай жазуды және болса фото/бейне материалдар тіркеуіңізді сұраймыз.
Сіздің өтінішіңіздің өңделу дәрежесін жеке кабинеттен қарай аласыз, сонымен қатар Сіз өтінішті тіркеу нөмірі бойынша іздеу қызметін пайдалана аласыз.
Өтініштің өңделу дәрежесі туралы ақпарат алу үшін өтініштің тіркеу нөмірін енгізіңіз.
Қандай да бір түйткіл туындады ма? Бұл сервисті тағы да пайдаланып көріңіз.
Енді Сіз iKomek орталығына өтініш жібере аласыз немесе өзіңіздің жеке кабинетіңізге кіре аласыз.
iKomek орталығының «Өтінішті іздеу», «Сауалнамадан өту» сияқты қосымша қызметтерін пайдаланыңыз.
iKomek орталығы бойынша қосымша ақпаратпен «FAQ» / «Жиі қойылатын сұрақтар» бөлімінде танысуға болады.
Нұр-Сұлтан – жайлы өмір сүруге арналған қала!
iKomek 109