2048

Нұр-Сұлтандағы МИБ-тің жұмыс тәжірибесі: ПИК-тен бас тартқаннан кейін астаналық ТК-де бір жыл ішінде не өзгерді

Тазалық, тәртіп, жайлылық – бұл үш сөз елордалық "Алмалы" ТК тұрғындарының әрбір пікірінде кездеседі. Бір жыл бұрын көршілердің бастамашыл тобына сенетін адамдар бүгінде дұрыс таңдау жасағанына қуанышты және бір жыл бойы бұрынғыдан да ыңғайлы жағдайда өмір сүріп келеді. 

МИБ - ке 16 қабатты екі үйдің тұрғындары өткен жылдың соңында бірікті. Мұнда 355 пәтер мен төрт тұрғын емес үй-жай бар. Көпқабатты үйлер 2015 жылы салынып, кейінгі алты жылда оларға ПИК қызмет көрсетті. МИБ-ке ауысу кезінде тұрғындар алдыңғы басқарушы компанияға көптеген сұрақтар қойды.

Тұрғындар тарапынан көптеген шағымдар баспалдақ алаңдарындағы тәртіпсіздікті, кінәліні табуда қиындықтар болатын бұзушылықтар циклін тудырды. Сондықтан баспалдақтарда бақылау камераларын орнату туралы мәселе өткір болды.

"Ең алдымен, біз бейнебақылау орнатуды қолға алдық. Бізде камераларды сатып алуға қаражат болмағандықтан, біз оларды 50 бірлік көлемінде бөліп-бөліп алдық. Бұл ең дұрыс шешім болды. Осының арқасында ТК баспалдақ алаңдарында шылым шегіп, қоқыс тастаған тәртіп бұзушыларды тіркей бастады. Бақылау камераларынан алынған бейнелер жалпы үйдегі чатқа орналастырылды, оған учаскелік полиция да қосылды. Сондықтан әрекет ету шаралары бірден қабылданды және осының арқасында бұзушылықтар айтарлықтай азайды", - деді МИБ төрайымы Зағира Мұқанова.

Сонымен қатар, МИБ мамандары қазір үйге қатысты барлық құжаттарды сәйкестендіруде. Мысалы, бастапқыда құрылыс салушы электр қалқанының үй-жайын тұрақ орны ретінде ресімдеп, жеке тұлғаға тіркеген. Мұндай кемшіліктер қазір анықталып, сәйкестендірілуде.

Тарифтер өзгерген жоқ

қызмет көрсету үшін ай сайынғы төлемдердің сомасы өзгеріссіз қалды: тұрғын үй – жайлар үшін – 80 теңге/ш.м, тұрғын емес жайлар үшін-160 теңге, ал тұрақ орындары 6000 теңгеден. Бұл ақша МИБ-тердің дұрыс жұмыс істеуі үшін жеткілікті, олар өздеріне жүктелген міндеттемелерді орындайды, дейді олар. Айтпақшы, бейнебақылау орнату және оған қызмет көрсету үшін қосымша жарналар қажет емес. Сонымен қатар, тағы 56 камера бар. Бәрі тариф есебінен. МИБ мамандары атап өткендей, ақша міндеттердің басымдылығы бойынша жұмсалады.

Бір жылдан кейін "Алмалы" ТК тұрғындары алғашқы он айдағы МИБ қызметін қорытындылап, атқарылған жұмыстың жемісін бағалай алады.

"МИБ жұмысы барысында айтарлықтай ілгерілеушілік болды. Бейнекамералар орнатып, кіреберістерді ретке келтірді. Лифтілер, шлагбаумдар, паркингке кіру уақтылы жөнделеді. Алаңда тазалық орнады. Жұмыс кезінде ПИК-ке қарағанда МИБ әлдеқайда жақсы болды. Көп рахмет", - дейді үй тұрғыны Лилия Колотюк.

"Мен бұл үйде 2016 жылдан бері тұрамын. Біздің үйде болып жатқан барлық өзгерістердің куәсі болдым: жақсысына да, жаманына да. Мен МИБ-те кез-келген мәселелерді шешуге болады деп айта аламын. Қазір үй жылы, жайлы, олар біздің өтініштерімізге уақытында жауап береді, ойын алаңы барлық түстерге боялған, тәртіпті қадағалайды, бұзушыларды анықтайды. Төраға және оның командасы өте жігерлі, сауатты және ұйымшыл адамдар. Мен өте ризамын.Қазір біз ақшамыздың текке жұмсалмағанын ашық түрде көріп отырмыз, үнемдеу бар, демек сенім де бар", - дейді үй тұрғыны Вера Милованова.

Алмалы тұрғын үй кешені МИБ-індегілер өз жұмыстарын осындай қысқа мерзімде тез және сауатты құра алғандығын, МИБ орталығының еңбегі зор екенін атап өтті.

МИБ орталығы жаңадан бастаушыларға алғашқы жиналысты өткізуге көмектесті. Егер сіз сол кезеңде қатаң карантиндік шектеулер болғанын және жиналуға болмайтындығын ескерсеңіз, барлық кездесулер онлайн режимінде өтті. Содан кейін үй тұрғындарының бастамашыл тобы сауалнама парағына қол қою үшін пәтерлерді аралап шықты. МИБ орталығы бұл парақтарды әзірлеуге көмектесті, оған қызметті ұйымдастыруға қажетті барлық мәселелер кірді.

"Уақыт өте келе біз бұл жұмысты өз бетінше жүргізген басқа МИБ әріптестерімен таныстық, өйткені олар орталықтың бар екенін білмеді. Бұл олардың жұмыста көптеген олқылықтар бар екенін біліп, жедел толықтырып отырады. Біз МИБ орталығына біздің жұмысымызды ұйымдастыру кезінде сауатты сүйемелдеу үшін үлкен алғысымызды білдіреміз", - деп атап өтті ТК тұрғыны Зәуреш Әбдиева.

Осы уақыт ішінде орталық мамандары оларға телефон арқылы үнемі кеңес беріп отырды. Жыл бойы олар заң тұрғысынан қызметті қалай дұрыс жүргізу керектігін айтты, өйткені оның өзіндік нюанстары бар. Белгілі болғандай, тіпті тәжірибелі заңгер де қателік жібере алады. Сондықтан білікті мамандардың уақтылы кеңесі оларды болдырмауға көмектеседі.

Материалдарды қандай да бір жолмен пайдалануға – Нұр-Сұлтан қаласының ресми сайтына белсенді гиперсілтеме болған жағдайда жол беріледі http://astana.gov.kz

Сәлеметсіз бе, мен Mr.iKomekпін - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің iKomek бірыңғай байланыс орталығының виртуалды операторымын. Сервис алу үшін алғашқы тіркеуден өтіңіз немесе жеке кабинетке кіріңіз.
Введите свои данные.
Тіркеу сәтті өтті!
Жеке кабинетке кіру үшін өз логиныңыз бен кілтсөзіңізді енгізіңіз.
Өтініштің мән-жайын толықтай жазуды және болса фото/бейне материалдар тіркеуіңізді сұраймыз.
Сіздің өтінішіңіздің өңделу дәрежесін жеке кабинеттен қарай аласыз, сонымен қатар Сіз өтінішті тіркеу нөмірі бойынша іздеу қызметін пайдалана аласыз.
Өтініштің өңделу дәрежесі туралы ақпарат алу үшін өтініштің тіркеу нөмірін енгізіңіз.
Қандай да бір түйткіл туындады ма? Бұл сервисті тағы да пайдаланып көріңіз.
Енді Сіз iKomek орталығына өтініш жібере аласыз немесе өзіңіздің жеке кабинетіңізге кіре аласыз.
iKomek орталығының «Өтінішті іздеу», «Сауалнамадан өту» сияқты қосымша қызметтерін пайдаланыңыз.
iKomek орталығы бойынша қосымша ақпаратпен «FAQ» / «Жиі қойылатын сұрақтар» бөлімінде танысуға болады.
Нұр-Сұлтан – жайлы өмір сүруге арналған қала!
iKomek 109